Klacht Witgoedservice Snelle Molen: oplichting wasdroger reparatie

Klachtnummer
# 66954
Gebruiker
wgijsbers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In maart 2014 begon onze Miele wasdroger letterlijk te piepen na 10 minuten zijn werk te hebben gedaan, een storing. In volledig vertrouwen ging ik in zee met witgoedservice Rotterdam,, dit blijkt in feite de snelle molen uit Amsterdam te zijn.
De monteurs die langskwamen vroegen naar de symptomen nadat ik deze telefonisch had doorgegeven. zij wisten binnen twee minuten te zeggen dat het om de printplaat ging, deze kost 250 Euro. Totaal rekening 300 Euro.
Om het verhaal enigszins in te korten, ik heb ze een ingebreke stelling gestuurd, zij hebben (uiteindelijke na twee pogingen) een werkende wasdroger opgeleverd. Na drie maanden, net na de garantie termijn, is de storing er weer.
Een andere reparateur geeft aan dat de print plaat niet is vervangen (sticker met datum van 2008). De reparateur geeft aan dat het niet de moeite waard is om een reparatie te doen, deze Miele is dat niet waard.
IK heb het gevoel dat ik ben opgelicht ben. wat kan ik doen?

De oplossing

In principe wil ik mijn geld terug, of een gedeelte. Ik wil niet meer met hun in zee, ik geef ze geen tweede kans meer.

De meest ideale situatie is dat dit bedrijf wordt gestraft, deze praktijken zijn niet wenselijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Witgoedservice Snelle Molen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Witgoedservice Snelle Molen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen