Klacht WitgoedZuid.nl in Rotterdam: repareert niet

gerard

Dat WitgoedZuid niet reageert op Klachtenkompas is logisch omdat dit niet verplicht is.
Ook heb ik zelf helemaal niets meer vernomen. Ondanks alle beloftes.

Op de website van WitgoedZuid staat onder meer:
1 Monteurs.
De mobiele witgoed reparateurs rijden in wagens vol gereedschap en apparatuur en hebben vrijwel altijd vervangende onderdelen op voorraad en kunnen direct een reparatie uitvoeren. In de meeste gevallen heeft u na een bezoek van de monteur weer een goed werkende witgoed apparaat.

2. Garantie
Wanneer u uw wasmachine laat repareren door de ervaren monteurs van Witgoedzuid.nl heeft u altijd 12 maanden garantie op de reparatie.

Ad. 1 Monteurs.
In mijn geval kwam de monteur in zijn eigen personenwagen en had alleen een koffer met gereedschap bij zich. Dus geen onderdelen.
De printplaats waar volgens de monteur het probleem zat is elders “gerepareerd”.
Bij de tweede reparatie bleek dat ook het relais stuk was. Maar dit eenvoudige onderdeel moest zelfs besteld worden. Onderdelen op voorraad in de auto? Niets dus.

Ad. 2. Garantie.
Als je inderdaad 1 jaar garantie geeft moet je moet je de gegeven belofte waarmaken en je klanten niet laten barsten!

Wat blijft is een hoge telefoonrekening en een noodgedwongen aanschaf van een nieuwe vaatwasser omdat ik geen enkel reparatiebedrijf meer vertrouw.
Trouwens wie wil de onkunde van een ander bedrijf op zich nemen.
Wie weet wat er is vernield.
Ondanks het jaar garantie op de reparatie ben ik dus 170 euro armer zonder dat hier ook maar iets tegenover staat.
Dit riekt naar de Firma List en Bedrog.
Ik ben dan ook hevig teleurgesteld in mijn allochtone medemens.
Zelfs de toezegging van de dependance in Zoetermeer dat de baas mij zou terugbellen om het probleem op te lossen is niet gehonoreerd.
Onbegrijpelijk dat dit bedrijf ongelimiteerd zijn gang kan gaan.

170 euro teruggeven
weigert reparatie uit te voeren

Wij vinden dat WitgoedZuid.nl in Rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!