Opgelost door WITT International: betaling die niet goed word afgewerkt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 138058
Gebruiker
nel vermeulen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

in juli heb ik een zichtzending gekregen, en 2 van de 3 artikel terug gestuurd.
ik kreeg op 30-09 een aanmaning, en omdat ik voor die tijd niet had gereageerd zat er € 4,00 boete op..
ik heb geen factuur over deze transactie, aan de telefoon nagegaan waar het over ging, die blouse heb ik. al eerder aanmaningen gehad, en dat is NIET waar. het bleek verkeerd geadresseerd.. er werd beloofd de boute weg te doen en mij een copy factuur op te sturen. dat is gebeurd en ik heb op 02-11 direct het bedrag van 45,49 voor factuur 2907824 betaald.. op 30-10 krijg alsnog een rekening en nu is er al 2x € 4 euro verhoging. ik heb vandaag gebeld, en het blijkt dat ze mijn boeking wel hebben ontvangen maar de boetes NIET zijn verwijderd.. 3x gebeld en er worden wel beloftes gedaan, maar er gebeurd niks..

De oplossing

de boete verwijderen, en stoppen met rekeningen sturen, ze hebben leuke betaalbare mode, maar zo ga ik niks meer bestellen. wanneer stopt dit!!!!! al

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

WITT International is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    nel vermeulen
    Datum
    het verbaasd mij dat ze nog niet gereageerd hebben, maakt het niet uit of ze een klant verliezen????
  2. Auteur
    nel vermeulen
    Datum
    heb niets vernomen van WITT.INT. zelf, maar ik heb weer gebeld, en de boete die onterecht was hebben ze verwijderd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nel vermeulen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over WITT International?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen