Opgelost door WITT International: betaling die niet goed word afgewerkt

nel vermeulen

in juli heb ik een zichtzending gekregen, en 2 van de 3 artikel terug gestuurd.
ik kreeg op 30-09 een aanmaning, en omdat ik voor die tijd niet had gereageerd zat er € 4,00 boete op..
ik heb geen factuur over deze transactie, aan de telefoon nagegaan waar het over ging, die blouse heb ik. al eerder aanmaningen gehad, en dat is NIET waar. het bleek verkeerd geadresseerd.. er werd beloofd de boute weg te doen en mij een copy factuur op te sturen. dat is gebeurd en ik heb op 02-11 direct het bedrag van 45,49 voor factuur 2907824 betaald.. op 30-10 krijg alsnog een rekening en nu is er al 2x € 4 euro verhoging. ik heb vandaag gebeld, en het blijkt dat ze mijn boeking wel hebben ontvangen maar de boetes NIET zijn verwijderd.. 3x gebeld en er worden wel beloftes gedaan, maar er gebeurd niks..

de boete verwijderen, en stoppen met rekeningen sturen, ze hebben leuke betaalbare mode, maar zo ga ik niks meer bestellen. wanneer stopt dit!!!!! al

WITT International is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

nel vermeulen
    het verbaasd mij dat ze nog niet gereageerd hebben, maakt het niet uit of ze een klant verliezen????
    nel vermeulen
    heb niets vernomen van WITT.INT. zelf, maar ik heb weer gebeld, en de boete die onterecht was hebben ze verwijderd.

nel vermeulen

Ook een klacht indienen over WITT International?