Klacht WITT International: onterechten aanmaning

annie schellekns

ik krijg aanmaningen binnen van iets dat ik allang heb betaald.Ik heb een spijkerbroek en een shirt gehouden en de rest terug gestuurd.
Heb 28-06 €91,00 overgemaak ,misschien dat ik de bezorgkosten niet heb betaald dat kan.maar dat is een paar €.
Dus naar mijn mening klopt er iets niet.

eens goed nakijken bij jullie

WITT International
    Geachte mevrouw Schellekens,

Wat vervelend dat u een aanmaning heeft gekregen terwijl u dacht dat alles al correct afgehandeld was. We hebben de boekhouding meteen aan het werk gezet om te kijken of we, met de gegevens die u nu en vanmiddag bij de collega aan de telefoon heeft doorgegeven, uw betaling konden vinden.
    Helaas hebben wij uw betaling niet kunnen achterhalen.
    Derhalve zijn wij genoodzaakt u te vragen nog een keer goed naar uw bankafschrift te kijken en te controleren of het bedrag is afgeschreven en daarna niet aan u terug is gestort.

Zou het bedrag zijn afgeschreven en niet teruggestort, zou u ons dan een kopie van het afschrift toe kunnen sturen? Dit kunt u dan via mail sturen aan klantenservice@witt-international.nl of per post naar Postbus 1002, 6201 BA Maastricht. Op deze manier kunnen we de boekhouding nog een keer vragen uw betaling te zoeken en alles voor u in orde te maken.

Zou het wel terug zijn gestort, kunt u het beste nog een keer contact opnemen met de collega´s van de (telefonische) klantenservice, deze kunnen u dan helpen om de oorzaak te vinden.

Uw retourzending is, ter uwer informatie, wel bij ons binnengekomen. De aanmaning gaat puur om deze missende betaling.

In afwachting van uw reactie,

Ingrid Tobben,
    Klantenservice Witt-International

Ook een klacht indienen over WITT International?