Klacht WITT International: Te lange levertijd

Klachtnummer
# 265443
Gebruiker
Louise5
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 mei plaatste ik een bestelling. Inmiddels is het 23 juni. Klantenservice weet geen antwoord op mijn vragen. Niet waarom het zolang duurt. Ligt aan de leverancier is het antwoord. Als ik vraag of ze het dan kunnen navragen bij de leverancier is het antwoord dat ze dat niet kunnen. Er is dus nooit contact met hun leverancier? In mijn vorig contact met de klantenservice kreeg ik te horen dat afleverdatum eind juni ging worden. Terwijl de website 3 weken levertijd vermeldt. Toen ik vandaag belde kwam daar weer een week bij. Maar een oplossing lijkt niet voorhanden te zijn. Ik heb mijn bestelling op 30 juni nodig en wil het voor die datum toegestuurd krijgen. Het is raar dat je zelf telkens moet bellen om iets over je bestelling te vernemen.

M.vr.gr.
L.C.L

De oplossing

Graag een oplossing en levering uiterlijk woensdag.

0 reacties

Ook een klacht indienen over WITT International?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen