Klacht WITT International: wacht al 2 maanden op mijn bestelling witt vroeg op 10-10-2016 voor aanbetaling van 50 euro heb ik gedaan maar geen levering.

Klachtnummer
# 199037
Gebruiker
elly
Datum
2 reacties

Details

Klacht

zoals hier boven vermeld staat aanbetaling gedaan maat geen levering 2 maal gemaild na witt geen reactie van hun,ben heel boos.

Gewenste oplossing

snelle levering of aanbetaling terug

2 reacties

  1. Auteur
    WITT International
    Datum
    Geachte mevrouw Vallinga,

    Het spijt ons te moeten lezen dat u lang heeft moeten wachten op een levering. We hebben het nagekeken en ook gezien dat een collega van de e-mailafdeling u vandaag een antwoord heeft gestuurd op uw mail.
    Echter kunnen we alleen maar de mail van vandaag terug vinden, heeft u de andere mails wellicht met een ander mailadres gestuurd dan die waar u vandaag mee heeft gemaild?

    De collega die u heeft geantwoord schreef dat er iets mis is gegaan bij het vrijschakelen van de bestelling. Bij nader onderzoek blijkt dat wij in ons systeem een bedrag hadden staan ter vooruitbetaling van € 60,-. Wij hebben van u een aanbetaling ontvangen van € 50,-. Dit is de reden dat de bestelling niet automatisch is vrijgegeven.

    Bij wijze van uitzondering hebben we, ondanks dat niet het gehele bedrag binnen is, toch de bestelling vrijgegeven. Deze kunt u binnen maximaal 10 dagen verwachten maar onze ervaring is dat het meestal met 3-4 dagen bij u verwachten.

    Mochten er nog vragen zijn, kunt u ons bereiken onder het mailadres klantenservice@wit-international.nl of telefonisch 043-7001242.

    Met vriendelijke groet,

    Ingrid Tobben

    Klantenservice Witt-International
  2. Auteur
    elly
    Datum
    bestelling is aan gekomen .

Ook een klacht indienen over WITT International?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen