Klacht Wittebrug: Occasion toch verkocht die "gereserveerd" stond

# 141934
G.R. van Haasen

Enkele weken geleden zeer interessante occasion bij (destijds) Kamsteeg Leiden op internet gezien. Direct gebeld en interesse kenbaar gemaakt. Occasion moest worden gepoetst en klaargemaakt. Zou een telefoontje krijgen wanneer dit gereed was. Beloofd mij direct te bellen i.v.m. afstand, aangezien ik ver weg woon. In tussentijd een aantal keren gebeld. Mij werd verzekerd dat mijn naam en interesse bekend was en ik direct bij binnenkomst zou worden gebeld. Week later zag ik occasion niet meer op internet staan. Wederom gebeld; occasion bleek te zijn verkocht. Direct contact gezocht met dhr. Jan Willem Hagenaar, verkoopleider (vh) Kamsteeg Leiden. Oh sorry, foutje door andere collega. Maar we hebben nog heel veel andere occasions, werd mij verteld. En nee, niet ongeveer dezelfde occasion in deze prijsklasse. Er werd mij totaal geen compensatie of grote korting aangeboden door dhr. Hagenaar. Nee, ik moest het maar doen met het huidige aanbod tegen de reguliere verkoopprijs. Schandalig!

Een vergelijkbare occasion of anders fikse korting op een ander model.

Wij vinden dat Wittebrug hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wittebrug?