Klacht Witzand Bouwmaterialen: Levering zwarte tegels met witte vlekken er in

Toon Hemmink

Maart 2009 levering van 83 m2 RAK zwarte tegels100x100 cm,bij de eerste schoonmaakbeurt
met handwarmwater onstaan er witte ovaalvormige strepen en vlekken in, ECB geprobeerd
met 7 verschillende reinigingsmiddelen schoon te maken, en niet gelukt. Klacht bij de Geschillencommissie bouw/afbouw neergelegd, inmiddels door 4 verschillende deskundigen
beoordeeld met 4 verschillende oplossingen maar geen definitief bewijs.ECB / Witzand zeggen dat wij de vervuilde tegels hebben geaccepteerd en dat wij de vervuilers zijn, telkens wordt er
gezegd dat het voegsel de oorzaak is, maar we hebben 5 niet gebruikte tegels waarvan er 2 ook dezelfde witte vlekken hebben, rara hoe kan dit, maar daar wordt telkens geen antwoordt opgegeven zowel door de GSC als ECB/Witzand. ECB/Witzand komt zelf ook niet met een oplossing naar ons toe, dit duurt nu al bijna 3 en een half jaar, dit had toch allang opgelost
moeten worden, zo ga je niet met klanten om. Ik wil deze klacht als waarschuwing plaatsen.

Na meer dan 3 1/2 jaar ellende en narigheid willen we snel een oplossing die zonder verbouwen
en slopen van de bestaande vloer, een ontbinding van de aankoop en daarvoor in de plaats
dat Witzand een gietvloer gaat verzorgen ter compensatie zoals wij die zouden willen.

Wij vinden dat Witzand Bouwmaterialen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?