Klacht Wizzair: Absurd hoge administratiekosten bij Wizzair

Globetrotter

Bij het invullen van gegevens wordt gevraagd om je voornaam. Per abuis had ik de roepnamen van mij en mijn partner ingevuld. Dat werd op de luchthaven niet geaccepteerd en ik moest nieuwe tickets kopen. Kosten: € 240,- Voor mij was een echtpaar die met de voorletters ingevuld hadden: kosten 589 euro. Voor ons: 240 euro extra voor een vlucht de we al betaald hadden en stoelen die al voor ons gereserveerd waren. Pure oplichting en flessentrekkerij. Wij wilden hier niet aan meedoen en hebben de reis (inclusief de parkeer- en hotelkosten) maar aan onze neus voorbij laten gaan.

Allereerst willen wij, dat dit soort maffiose praktijken stoppen. Breng alleen wat administratiekosten in rekening en probeer de klant aan je te binden. Wij verwachten de 240 euro aan ticketkosten terug te ontvangen. Daarnaast zou het fijn zijn, als Travelbird dit soort producten niet meer aan zou bieden.

Wij vinden dat Wizzair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wizzair?