Klacht Wizzair: Geen geld terug

Klachtnummer
# 450138
Gebruiker
Angelique
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door corona kunnen wij niet op vakantie naar budapest en wilden een voucher. Wij kregen te horen dat we 60 euro moesten betalen om een vlucht te annuleren of 40 euro betalen om een vlucht om te boeken of een no show doen en niks terug krijgen. Ik vind het belachelijk!! Nooit weer boeken bij wizzair!! Oplichters!!

De oplossing

Al onze geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wizzair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wizzair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen