Klacht Wizzair: Stoelen in vliegtuig niet naast elkaar in 1 boeking

Klachtnummer
# 388595
Gebruiker
W.J. Hooijschuur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee tickets geboekt, voor mijn zwager en mijn dochter. Mijn dochter is 14 en als ik niet bovenop mijn ticket een extra fee van minimaal E 12,00 pp per vlucht betaal, dan zitten zijn niet naast elkaar. Wat is dit voor onzin? Een boeking is toch gewoon stoelen naast/bij elkaar zetten?
Als Wizzair niet voldoende winst maakt, moet Wizzair een ticket duurder maken, maar stop met deze onzin.

De oplossing

Voor mij hoeft het bedrijf niets meer te doen, wij boeken niet meer bij deze club. Wat wel leuk zou zijn, is als er regelgeving komt voor deze onjuiste prijsstelling. In de reisbranche is al heel veel schimmig, laat er gewoon voor gezorgd worden dat in een boeking gekochte stoelen naast/bij elkaar worden gezet, zonder daar woekerprijzen (E 12,00 x 2 is bijna 25% opslag tov van initiele ticketprijs!!)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wizzair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wizzair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen