Klacht Wk Scooter Centre: Leveren producten van slechte kwaliteit

Klachtnummer
# 555940
Gebruiker
Anonieme melding
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb 3 maanden een nieuwe scooter gekocht bij dit bedrijf. Binnen 1 week was de scooter kapot en werkte niet zoals het zou horen nu 3 maanden later exact hetzelfde probleem. De producten die zij leveren zijn van zeer slechte kwaliteit. Ze hadden ook geen tijd om er direct naar te kijken dus moest ook nog eens een week wachten en weer extra terug komen. Denk je een nieuwe scooter gekocht te hebben gaat hij 2 x kapot binnen 3 maanden en een medewerker vond het geen Spoedgeval want ik kon nog wel "rijden" met de scooter.

Gewenste oplossing

Ik wil de koop ontbinden en mijn geld terug hebben. Ik heb geen vertrouwen meer in de kwaliteit die ze daar verkopen.

2 reacties

  1. Auteur
    Anonieme melding
    Datum
    Ze willen het wel oplossen onder de fabrieksgarantie wat overigens ook wettelijk verplicht is. Maar als het product 2x kapot gaat met de exacte fout binnen 3 maanden kan je wel wat meer service verwachten dan onder garantie het product maken. Waar ik overigens meerdere keren voor terug moet komen omdat ze geen tijd hebben en een leen product niet te lang kwijt willen zijn.
  2. Auteur
    Anonieme melding
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Wk Scooter Centre?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen