Wij vinden dat wlan-shop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht wlan-shop.nl: Artikelen besteld en betaald worden niet geleverd
Details
Klacht
Ik heb 21 maart 2014 voor €1360,- artikelen besteld bij de Wlan-shop.nl en betaaldDaar is een deellevering van ontvangen op 8 april 2014 (waarde €47,93) en de rest stond op backorder. 11 april 2014 navraag gedaan wanneer de rest verwacht kan worden. Geen reactie. 7 mei weer mail gestuurd met de vraag voor levering en geen reactie. Op 8 mei naar het vestiging adres gereden in Hilversum, het bedrijfje gevonden. Maar was gesloten. Volgens de website zou de winkel open moeten zijn. Aangebeld en alleen een antwoordapparaat. ongeveer 10 dagen geprobeerd te bellen, maar de telefoon wordt niet beantwoord. Het laatste twitter-bericht op de website is van 24 april. Het lijkt of de eigenaar verdwenen is.
Ik wil de artikelen graag ontvangen of mijn geld terug.
Gewenste oplossing
Ik wil de artikelen graag ontvangen of mijn geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.