Klacht wlan-shop.nl: Artikelen besteld en betaald worden niet geleverd

Klachtnummer
# 63798
Gebruiker
Jan-Pieter Stolk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 21 maart 2014 voor €1360,- artikelen besteld bij de Wlan-shop.nl en betaald
Daar is een deellevering van ontvangen op 8 april 2014 (waarde €47,93) en de rest stond op backorder. 11 april 2014 navraag gedaan wanneer de rest verwacht kan worden. Geen reactie. 7 mei weer mail gestuurd met de vraag voor levering en geen reactie. Op 8 mei naar het vestiging adres gereden in Hilversum, het bedrijfje gevonden. Maar was gesloten. Volgens de website zou de winkel open moeten zijn. Aangebeld en alleen een antwoordapparaat. ongeveer 10 dagen geprobeerd te bellen, maar de telefoon wordt niet beantwoord. Het laatste twitter-bericht op de website is van 24 april. Het lijkt of de eigenaar verdwenen is.
Ik wil de artikelen graag ontvangen of mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil de artikelen graag ontvangen of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat wlan-shop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over wlan-shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen