Wij vinden dat wlan-shop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht wlan-shop.nl: Webshop WEL open, maar geen levering goederen en geen contact mee te krijgen
Details
Klacht
7 mei 2014 orderbevestiging gehad en factuur direct door mij via iDeal betaald. Het ging om artikelen die op voorraad waren. Inmiddels drie emails gestuurd met vraag over de levertijd: geen antwoord.Formele klacht ingediend via email: geen enkele reactie
Telefonisch contact? Vergeet het maar want je krijgt "in gesprektoon". (Zeg maar: de hoorn ligt er af)
Het is VOORBIJ met WLAN-SHOP! Het faillissement kan (of wordt) aangevraagd. Niet meer kopen want je ziet je spullen niet meer komen en je geld krijg je niet terug. Jammer van zo'n zaak die toch ongeveer 10 jaar een goede naam had....
(ref: Factuurnr 20143716)
Gewenste oplossing
Ontbinding overeenkomst en geld terug OF (alsnog) levering goederen. Contact is noodzakelijk.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.