Klacht Wmf: Erg teleurgesteld in service van WMF afspraken worden niet nagekomen.

Klachtnummer
# 408693
Gebruiker
Ruud
Datum
0 reacties

Details

De klacht

WMF 1000 kapot, gebeld, probleem van de stoomsensor voorgelegd, afgesproken met WMF dat mijn apparaat (WMF 1000) gerepareerd zou worden voor alleen de transportkosten 185,- .

Resultaat, na 8 weken gebeld waar het apparaat bleef, ze wisten het niet, na 9 weken kreeg ik te horen dat het apparaat terugkwam en na 10 weken was mijn apparaat terug, rekening 287,53. Ook rekening klopt niet, meer in rekening gebracht als is gedaan.

Reactie op de rekening gestuurd naar info@wmf.nl met daarin wat afgesproken was maar tot dusver geen reactie.

De oplossing

Reageren zodat we tot een oplossing kunnen komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wmf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wmf?