Opgelost door Wmf: Zeer slechte service en reparaties die 4weken duren

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 393360
Gebruiker
Johnyhardwood
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wmf 500 koffie machine gerepareerd zeggen ze 4weken weggeweesd nu is hij nog kapot.

Zeer arogante man aan de telefoon van de klantenservice . Doet net alsof ik hem nu weer kapot heb gemaakt. Rekening van 350euro voor iets wat nog kapot is.

Nu kan ik hem weer laten ophalen en 4weken wachten .

Ik vind het belachelijk hoe ze met hun klanten om gaan.

De oplossing

Service verbeteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wmf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johnyhardwood
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wmf scheld mij de rekeningen kwijt en stuurt mij de missende onderdelen nog op. Ben daar erg blij mee dat het op deze manier word opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Wmf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen