Klacht WML: onmenselijk bedrijf , fouten maken en klant voor moeten , onterechte handelingen van wml en kosten

# 191476
stoponrecht

Klacht : WML heb ik al jaren probleem mee , hun geven geen fouten toe op moment dat het gemaakt word , hierbij gaat het om betalingen die hun verkeerd inschatten en jaarnota's die totaal niet overeenkomen met verbruik wat ik heb , daarnaast ben ik chronisch ziek en daar had wml geen boodschap aan met de feit , wij doen wat wij willen , na jaren klooien met wml , ben ik verhuist en daar begon het hele verhaal erger want omdat bij oude woning een bedrag open staat volgens wml en ergste is , niet eens door mijn schuld maar wml eigen schuld , moest ik eraan geloven , ik werd on terecht afgesloten , en daarnaast maakte monteur ook een zooitje van , zoals leiding niet goed afsluiten waardoor even later mijn huis onder water stond en voor honderden euro's schade , wml weigert het te vergoeden echter wml komt er niet onderuit om het te vergoede, het is HUN schuld en HUN hebben mij onterecht afgesloten , want medische verklaring moeten halen vanwege mijn ziekte wat wml niet geloofde ,,,

wml vergoed hoe dan ook de schade , kwijtscheld mijn zo genaamde schuld wat ze zelf hebben veroorzaakt en daarnaast in de toekomst geen onnodige berekeningen maken wat ze niet kunnen om dit soort geschillen te voorkomen , ze komen er niet onderuit wml moet het gaan vergoeden of ze willen of niet . ze zijn verplicht om vergoeden van schade wat ze hebben aangericht , cursus gevoel en ruggengraat zal ook ideaal voor ze zijn , dat hebben ze namelijk niet ... is een schande dat er zo'n onmenselijk instantie bestaat in nederland anno 2016 .. klacht zal ik blijven herhalen tot wml met de vergoeding over komt en mijn schuld onterechte vordering delete ... ook is al wml zo goed als onmenselijk en geen normaal iets , toch verwacht ik dat wml eens zal inzien wat ze voor onmenselijkheden uithalen en zullen overgaan tot vrede naar klant .

WML
    Geachte heer Hendriks,

In vervolg op uw klacht van 23 oktober 2016. U hebt een aantal dagen geleden uw ongenoegens kenbaar gemaakt. WML heeft op 21 oktober 2016 daarop gereageerd. De huidige klacht bevat geen nieuwe elementen. Vandaar dat wij u verwijzen naar de reactie van 21 oktober. Onze reactie was als volgt.
    "U was afgesloten i.v.m. openstaande vorderingen na meerdere herinneringen en afsluitbrieven. Ondertussen bent u weer aangesloten en is er met de kredietbank een betalingsregeling getroffen.
    Het waterverbruik is afgerekend op basis van de meterstand op de watermeter en is over de periode 16 april 2016 t/m 1 juli 2016 was 19 m3 en dus op jaarbasis is dit 91 m3. Dit is meer dan een gemiddelde voor 1 persoon, zijnde 50 m3 per jaar, maar ik heb begrepen dat u in het weekend met meer personen bent. Het verbruik is dus niet afwijkend van een normaal verbruik.
    De meter registreert alleen uw verbruik en niet waaraan dit water wordt gebruikt en/of er lekkages zijn. Hiervoor bent u als klant zelf voor verantwoordelijk.
    De lekkage is ontstaan nadat u was afgesloten en er volgens uw eigen zeggen gewichten op de leiding zijn gevallen. Hiervoor bent u zelf aansprakelijk en kunt u proberen te verhalen bij uw eigen verzekering.
    De lekkage en de afsluiting had u zelf kunnen voorkomen en WML zal dus geen schade vergoeden of de vordering intrekken."

WML, Klantenservice
    team klachtenafhandeling
    stoponrecht
    wml liegt weer en blijft echter liegen , ze hebben geen keus en optie enige is en blijft , vergoeden schade en schuld onterecht is ,. delete . ze willen op deze manier heel veel geld verdienen waar ze geen recht op hebben . wml heeft maar een optie en dat is : schade vergoeden en onterechte schuld kwijtschelden , enige optie en ook enige eis ... klacht blijf zich herhalen tot wml toegeeft en doet wat ik eis .. en dan ben ik weer te vrede . klacht is dus niet opgelost of afgehandeld
    WML
    7.11.2016
    Geachte heer Hendriks,

Wij verwijzen u naar onze reactie van WML van 24 oktober 2016.
    Het blijkt dat wij er samen niet uit komen. Blijft u het niet eens met ons antwoord dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Energie en Water

WML, afdeling Klantenservice
    stoponrecht
    ik ben al eruit ,. en dat is, dat mijn eis word voldaan , dus hier bijvoorbeeld geen een of andere contact voor nodig , enige wat jullie wat moeten doen is , toegeven van de fouten en mijn schaden vergoeden ,tevens de schuld wat NIET mijn schuld is , kwijtschelden , meer niet ,.dat is alles . meer niet , snap niet waarom dat zo moeilijk is om dat te volbrengen .
    stoponrecht
    WML IS IN GEBREKE ERNSTIG ,. WAARDOOR IK KOMENDE MAANDEN DE VOORSCHOTTEN VERLAAGT LAAT OVERMAKEN OF NIET . TOT DE SCHADE IS BETAALD .. DAARNAAST IS WML MIJ BOETE VERSCHULDIGD VOOR NIET BETALEN VAN SCHADE EN TIJD DIE ER IN GESTOKEN IS ... WORDEN VERREKENT MET DE VOORSCHOTTEN ....TOT BETAALD OF MITS WML SCHADE VERGOED , DAN ZAL VOORSCHOTTEN WEER HERVAT WORDEN ,

stoponrecht

Ook een klacht indienen over WML?