Klacht WML: WML LIEGT EN BEDRIEGT , SCHADE VERGOEDEN , VORDERINGEN DELETE EN EXCUSES

# 196749
stoponrecht

KLACHT WML heb ik al jaren probleem mee , hun geven geen fouten toe op moment dat het gemaakt word , hierbij gaat het om betalingen die hun verkeerd inschatten en jaarnota's die totaal niet overeenkomen met verbruik wat ik heb , daarnaast ben ik chronisch ziek en daar had wml geen boodschap aan met de feit , wij doen wat wij willen , na jaren klooien met wml , ben ik verhuist en daar begon het hele verhaal erger want omdat bij oude woning een bedrag open staat volgens wml en ergste is , niet eens door mijn schuld maar wml eigen schuld , moest ik eraan geloven , ik werd on terecht afgesloten , en daarnaast maakte monteur ook een zooitje van , zoals leiding niet goed afsluiten waardoor even later mijn huis onder water stond en voor honderden euro's schade , wml weigert het te vergoeden echter wml komt er niet onderuit om het te vergoede, het is HUN schuld en HUN hebben mij onterecht afgesloten , want medische verklaring moeten halen vanwege mijn ziekte wat wml niet geloofde ..

GEWENSTE OPLOSSING onterecht schuld delete , schade vergoeden , wml heeft geen optie , enige optie wat wml heeft is : kwijtschelden van onterechte schuld en vergoede van gemaakte schade ...tevens WML haar schuld bekennen,. het is hun schuld en niet van klant of wie dan ook , nee wml is hier schuldige en dienen ook alles te vergoeden en schade kwijt te schelden , klacht zal blijven terug komen tot wml deze optie heeft voldaan .... op dit moment worden de voorschotten lager / of niet uitbetaald om de schade te verrekenen . hiermee neem ik het recht om deze manier schade terug te halen wat wml heeft veroorzaakt . WML IS NAMELIJK ZEER ERNSTIG IN GEBREKE MET SCHADE VERGOEDEN WAT ZIJ HEBBEN VEROORZAAKT .

WML is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

stoponrecht
    door niet reageren van wml , geeft wml automatisch toe .. daarmee betekent dat wml toegeeft schuldig te zijn in schade maken in huis door onterechte afsluiting wat ze deden , waardoor ik mijn huis onder water had staan en schade had tot 1000 euro , hiermee heb ik aangegeven bij wml dat ik de voorschotten minderen zal en hiermee ook de zogenaamde afspraak van kredietbank nietig is verklaard . door minder of staken van voorschotten , geeft mij de mogelijkheid om de schade te verrekenen .

stoponrecht

Ook een klacht indienen over WML?