Klacht WMO: word al voor de 3 e keer niet onder steunt door het wmo

sunce

Ik ben 66 jaar en heb verschillende klachten waaronder COPD en Hartklachten.
Omdat ik al 18 mnd binnen zit en ik graag weer naar buiten wilde ben ik naar de WMO gegaan met het verzoek een opvouwbare scoot mobiel en een parkeerkaart voor invaliden.
Ik heb 2x een longontsteking gehad waardoor ik erg achter uit ben gegaan met mijn klachten.
Ik heb geen lucht en kracht om ver te kunnen lopen. Ik heb een auto en heb niet gereden omdat ik ziek was (longontsteking) en daarna moest aansterken.
Nu kan ik het weer wel alleen ik kan de winkels niet meer in en strandwandelingen of boswandelingen maken of andere dingen doen die ik graag zou willen doen.
Een fantastische oplossing is voor mij een opvouwbare shopper of scoot mobiel
Maar de Wmo vind dat niet nodig. Wel kan ik een standaard mobiel scooter krijgen die ik niet nodig heb en er niet mee kan doen wat ik graag zou willen.
Ik ben heel erg beperkt maar niet invalide.
Heb veel slapeloosheid vandaar ook die vermoeidheid.

Ik zou graag dat opvouwbare hulpmiddel willen hebben het is voor mij het verschil tussen naar buiten of binnen blijven.
Echt luisteren doen zij niet en na 10 minuten met een adviseur gesproken te hebben krijg ik het negatieve antwoord. geen parkeerkaart en geen opvouwbare scoot mobiel.
Ik weet niet meer wat te doen ik heb alleen maar AOW en kan net rond komen met de hulp van mijn kinderen en vooral mijn exman waar ik een goede band mee heb.
Wat ik ook aanvraag het word iedere keer af gewezen.

Wij vinden dat WMO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over WMO?