Klacht WNDirect: Geen schoenen en geen geld terug

Suurtje75

Mijn order van Sportsdirect.Be is netjes bij mij afgeleverd maar schoenen voor mijn zoon afkomstig van Sportsdirect.be, moesten retour omdat ze te klein waren dus retour via WN Direct Zwolle, al bij levering van pakket zat stickerlabel op met vermelding retouren via: WN Direct Zwolle.
Via PostNL laten bezorgen naar WN Direct en sindsdien is mijn pakket met sportschoenen van Nike nooit aangekomen bij Sportsdirect.com en krijg ik niemand te pakken op telefoonnummer(niet bestaand) en wordt er niet gereageerd op mijn emailbericht. Sportsdirect.be hebben zelf de retourlabelstickers met vermeld bedrijf en adres op pakket geplakt en nu dit probleem er is antwoord men dat ik zelf voor deze koerier heb gekozen en zij niets voor me kunnen betekenen.
Ze trekken hun handen er van af, en ik zei jullie plakken die retourstickers op doos vermeld Retouren via WN Direct Zwolle

Als nog leveren aan Sportsdirect.com/ Sportsdirect.be, teruggave van mijn geld.

Wij vinden dat WNDirect hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over WNDirect?