Klacht Wok4all: Slechte qualiteit/ klantvriendelijkheid

Klachtnummer
# 265830
Gebruiker
Finony
Datum
2 reacties

Details

De klacht

* Eten duurde 1 uur en 15minuten tot bezorging
* Bezorger gedroeg zich erg bijdehand
* bezorger zei pak aan anders valt het (drong het op ondanks mijn operatie aan mijn hand)
* Helft van het eten was koud
* De zak was kapot (alles viel eruit)
* het eten lekte uit de bakjes
* het bedrijf nergeert de telefoon compleet en erna zijn ze spontaan in gesprek al meer dan 2
* Prijs/qualiteitsverhouding is erg slecht

De oplossing

* Geld terug
* Actie ondernemen

2 reacties

  1. Auteur
    Wok4all
    Datum
    Beste,

    Er was door ons via thuisbezorgd verzocht met contact met u.
    Echter heeft thuisbezorgd ons doorgegeven dat daar geen reactie op is geweest.

    Uw heeft dezelfde reactie ook bij thuisbezorgd geplaatst, echter wel anoniem. Daardoor kunnen we de bestelling en uw gegevens niet vinden om contact met u te zoeken.

    Kunt u ons wellicht uw telefoonnummer sturen zodat wij kunnen zoeken naar een oplossing voor u.
    Wij vinden het vervelend dat uw te lang heeft moeten wachten op uw bestelling en dat deze ook nog eens niet in goede staat is aangekomen.

    Houd u er aub wel rekening mee dat postcode 3078 met de scooter circa 20min rijden is en dat is nog voordat het eten is bereid. Vooral op drukke dagen zoals de weekenden en maandagen kan het soms wat uitlopen hierdoor. Ons excuus hiervoor, wij proberen met een correcte planning de bezorgtijden zo kort mogelijk te houden. Soms kan het echter alsnog uitlopen door grote drukte. Wij vragen hiervoor begrip van onze klanten.

    Ik zie uw bericht tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Wok4All Rotterdam
  2. Auteur
    Wok4all
    Datum
    *Kleine aanvulling..Wij hadden inderdaad die betreffende dag een probleem met de telefoon waardoor deze niet overging in de zaak, maar constant een in gesprek toon gaf. Dit probleem was de volgende ochtend opgelost. Ons excuus voor het ongemak veroorzaakt hierdoor.

Ook een klacht indienen over Wok4all?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen