Klacht WOKO Toys & Trains: geld terug vragen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 115225
Gebruiker
skycomputer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

op 11 febr. 2015 heb ik artikel ST1411 besteld en betaald, totaalbedrag € 18,44 + € 5,75 verzendkosten .
op 12 mei 2015 is de bestelling door Woko Toys geannuleerd en zou binnen 30 dagen terugstorten op mijn rekening.
Tot nu toe is het niet gedaan
Ik heb meerdere keren een mailtje gestuurd.
Dus vraag ik Uw hulp.
Groet,
A.R.van Dasler

De oplossing

geld terug hebben zoals Woko Toys heeft beloofd

2 reacties

  1. Auteur
    WOKO Toys & Trains
    Datum
    Hallo,

    Het bedrag is 22 juni teruggestort

    22-06-2015 A.R. VAN DASLER TERUGBOEKING GEANNULEERD Artikel ST1411 totaalbedrag 18,44 EUR + 5,75 EUR verzendkosten
    af -24,19.

    12 mei is het artikel geannuleerd en de terugstort termijn is 30 dagen, dus 13 juni, dus 9 dagen te laat, en de reden was vermeld in de mail.

    En de artikel is besteld bij WOKOTOYS en niet bij Modelbouwstore, die bestond in februari nog niet.

    Dus puur zwartmaken, maar goed, betaling teruggestort, klacht is afgehandeld

    Met vriendelijke groet
  2. Auteur
    skycomputer
    Datum
    bij annulering op 12 mei 2015 heeft Wokotoys geschreven op mijn mail (Dat weet ik niet. De bestelling word bij deze geannuleerd en u ontvangt het bedrag binnen 30 dagen terug.) Dus is hij te laat met terug betaling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
skycomputer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over WOKO Toys & Trains?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen