Klacht Wolfgang.nl: Mobiele telefoon van het merk Wolfgang gekocht bij Aldi

Klachtnummer
# 156699
Gebruiker
Marcel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wolfgang/Ambiance Technology
Mobile betreffende een door mij ter reparatie aangeboden telefoon, type
AT-AS55HD1, welke ik bij de Aldi heb gekocht.
02-11-15 email naar Wolfgang verstuurd m.b.t. de klacht
03-11-15 bericht van Wolfgang ontvangen met instructies om het toestel op te
sturen
06-11-15 bericht van Wolfgang dat het toestel was ontvangen alsmede dat de
reparatie tussen de 5 en 10 dagen in beslag zal nemen
23-11-15 status van de reparatie gevraagd
25-11-15 nogmaals naar de status van de reparatie gevraagd
26-11-15 bericht van Wolfgang dat men helaas op onderdelen moet wachten, deze
verwacht men over ongeveer 2 weken
14-12-15 wederom naar de status van de reparatie gevraagd
15-12-15 bericht van Wolfgang dat men helaas op onderdelen moet wachten
10-01-16 wederom naar de status van de reparatie gevraagd
10-01-16 Aldi gecontacteerd, doen niets
11-01-16 bericht van Wolfgang dat men helaas op onderdelen moet wachten
24-02-16 Nog steeds in reparatie

De oplossing

De handelswijze van Ambiance Technology/Wolfgang/Aldi betreft gewoon pure diefstal. Het is de telefoon van mijn 13 jarige zoon en ik eis een fatsoenlijke afhandeling van de klacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wolfgang.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wolfgang.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen