Klacht Wolfgang.nl: Wolfgang toestel nu al 6 weken in reparatie

Klachtnummer
# 161103
Gebruiker
Lies
Datum
0 reacties

Details

De klacht

6 weken geleden mijn toestel opgestuurd, ontvangstbevestiging gekregen, na twee weken nog niets gehoord, gemaild, kreeg als antwoord dat het diezelfde week nog gerepareerd zou worden en dat ik het begin de week daarop in huis zou hebben. Hierna diverse keren gemaild waar het toestel bleef, waarbij iedere keer weer toegezegd wordt dat ik het begin volgende week in huis zou hebben, dit gaat nu al weken zo.

De oplossing

Dat ik het toestel deze week eindelijk weer in huis heb, nieuwe smartphone is uiteraard ook prima.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wolfgang.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wolfgang.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen