Klacht Wolford: Betaald, bestelling staat niet in het systeem

Klachtnummer
# 50788
Gebruiker
Petra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 10 februari een aankoop bij Wolford gedaan. Keurig per Ideal betaald en ook afgeschreven. Geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen per mail. Dus maar gaan bellen a 0,15 cent per minuut. Bestelling was inderdaad niet aangekomen maar wel betaald. Om het sale artikel te reserveren is er een vooruitbetalingsbestelling van gemaakt. Nu wordt mij gevraagd deze nota opnieuw te betalen.
Terwijl ik gewoon wil dat ze het bestelde artikel afsturen. Mailen dat is lastig want het duurt een hele poos voordat je een reactie krijgt. Bellen kan maar dan moet je het net treffen dat je een nederlandse aan de lijn krijgt.

Wat een slechte reclame voor zo'n duur merk.

De oplossing

Ik wil of het geld retour of de jurk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wolford hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties