Klacht Wolford: Op 27-12-2016 bestelling geplaatst/betaald, maar geen bevestiging, levering en reactie van Wolford

SiWe

Op 27 december 2016 heb ik een bestelling geplaatst via de website van Wolford. De bestelling heb ik direct betaald met IDEAL. Na mijn betaling heb ik geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Tot heden heb ik verder ook geen informatie ontvangen over mijn bestelling. Na viermaal een mail te hebben gestuurd naar Wolford heb ik nog steeds geen reactie ontvangen op mijn e-mails (zowel via de website gereageerd als via mijn mailadres). Via FB heb ik ook meerdere berichten gestuurd, maar daar heb ik tweemaal de reactie ontvangen dat ik z.s.m. een reactie zal ontvangen. Omdat ik geen reactie ontvang op mijn emails heb ik deze week tweemaal via FB gevraagd om mijn bestelling te cancelen en
mijn geld te retourneren, maar hierop wordt niet gereageerd.

Ik ben nu ruim 3 weken verder sinds mijn bestelling/betaling en dit is niet de service die ik gewend ben van Wolford en ik ben dan ook zeer teleurgesteld. Dit wekt wantrouwen op.

Gewenste oplossing is mijn order te cancelen en het betaalde bedrag terug te storten.

Wij vinden dat Wolford hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!