Klacht Wolford: Wolford negeert klant dood!

Jorien

Op 8 mei jl. een klacht ingediend via het contactformulier over twee eerder aangeschafte Wolford panty's. Ik heb daar nooit een reactie op teruggekregen. Op 4 juni een reminder gestuurd naar service.netherlands@wolford.biz en opnieuw mijn klacht onder de aandacht gebracht. Wederom geen reactie. Op 10 augustus jl. opnieuw mijn ongenoegen geuit via de mail en aangegeven dat ik mij zou gaan wenden tot de consumentenbond. Hierop kreeg ik het bericht dat ze mijn mail in goede orde hadden ontvangen en dat ze op korte termijn op mijn klacht zouden reageren. Dit is wederom niet gebeurd.

Mijn geduld is nu opgeraakt; ik vind het belachelijk dat je als klant van Wolford wordt genegeerd, wanneer je, je ontevreden uit over een kostbaar "kwalitatief goed" product wat je binnen een dag in de prullenbak kan gooien.

1. Ik wil een gedegen reactie op mijn klacht;
2. Ik wil een passende oplossing, zeker met alle extra tijd en moeite die ik heb moeten steken om een reactie van Wolford te krijgen;
3. Ik hoop dat Wolford hiervan leert en inziet dat je zo niet met je klanten om kunt gaan.

Wij vinden dat Wolford hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wolford?