Klacht Wolky schoenen: Zijkant schoen laat los

Klachtnummer
# 408497
Gebruiker
Wolkyshoes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gisteren een klacht ingediend bij Wolky schoenen over mijn laarzen die ik 21 september heb gekocht. Nu heb ik een mooie mail terug gekregen dat ik naar een winkel in de buurt terug kan gaan maar ik heb deze on-line gekocht! Moet ik nu toch terug naar een winkel of moet ik ze retour sturen? Alvast bedankt.
Vriendelijke groet
N. P

De oplossing

Even kijken hoe ik mijn laarzen nu retour moet sturen

1 reactie

  1. Auteur
    Wolky schoenen
    Datum
    Geachte mevrouw Prop,

    Bedankt voor uw reactie.

    Graag willen wij u verzoeken contact op te nemen met de verkopende partij.
    Naar verwachting heeft u na aankoop een orderbevestiging van deze partij ontvangen.
    De verkoper, on-line of winkel zal samen met u kijken naar een passende oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Herwin Nieuman

Ook een klacht indienen over Wolky schoenen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen