Klacht Wolthaus Witgoed: Kapotte Zanussi droger

Roosp

In november 2013 hebben mijn ouders een droger ter reparatie aangeboden bij Wolthaus Witgoed, een Zanussi. Ooit gekocht bij de Blok, maar deze keten bestaat niet meer. Omdat mijn ouders nog garantie hadden op de droger, zou dhr. Wolthaus (wat ik begrepen heb) de droger meenemen, contact opnemen met de fabriek. Nadat mijn ouders wederom contact hebben opgenomen, werd er geïnformeerd dat de droger naar de fabriek is gestuurd en dat de fabriek contact op zou nemen om een nieuwe te leveren.
Tot op heden geen communicatie ontvangen van zowel de vermeende fabriek en dhr. Wolthaus. Mijn ouders hebben deze week weer contact opgenomen en dhr. Wolthaus zou donderdag langs komen, maar is niet geweest of gebeld.

Wat ik graag zou willen is communicatie. Dat dhr. Wolthaus mijn ouders op de hoogte kan stellen wat nu precies het probleem is, waarom het allemaal zo lang duurt en welke actie hij gaat ondernemen om deze zaak z.s.m. op te lossen. Of het nu de oude droger is die terugkomt of een nieuwe maakt mij niet uit, als het maar z.s.m. is opgelost. Na meer dan een jaar gewacht te hebben, is een klein beetje service en klantvriendelijkheid wel op zijn plaats.

Wij vinden dat Wolthaus Witgoed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wolthaus Witgoed?