Klacht Womansworld.nl: Groepslessen bij Women's Worl d (zuid)

haticee

Al drie maanden ben ik ingeschreven bij women's world ik heb een jaar contract aangesloten. Al een tijdje zijn de groepslessen gestopt elke keer zeggen ze dat het is uitgevallen. Ik heb het gemeld bij een medewerker die daar werkt vervolgens heb ik een klachten brief opgesteld met hantekiningen eronder met de mensen die ook met mij eens waren maar, ik ben niet serieus genomen achteraf heb ik van een stagaire gehoord dat de klachten brieven worden gesheurd en weg gegooid ik ben enorm boos geworden daarna heb ik een mail gestuurd , daarin stond dat ik per direct wil stoppen want er is een sprake van inkoritng van mijn contract ondertussen er is ook geen antwoord gegeven op mijn mails ik ben weer terug gegaan naar de sportschool maar de medewerker zei dat ze er niks aan konden doen na weken hebben ze de tel-nummer gegeven maar daar heebben ze ook geen antwoord opgegeven.
Ik ben er helemaal zat mee ik wil zo spoedig mogeijk me uitschrijven !
ZO ONPROFESSIONEEL GENOEG ERMEE !

Ik wil per direct me contract beeindgen hier.Ik heb eerder een voorstel gedaan dat ze een nieuwe syteem moesten hebben ik zei dat ze een actuele rooster moesten hebben op het website zo kunnen mesen zien of het wel/niet doorgaat maar ik ben niet eens serieus genomen laat staan me voorstel dus de enigste oplossing is uitschrijven.

Wij vinden dat Womansworld.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Womansworld.nl?