Opgelost door Wonderbox NL: slecht aanbod en geen reactie van klantenservice

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 415727
Gebruiker
S. van der Spek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

gestuurd aan Wonderbox op 25 nov en nog geen reactie!: "We hebben de wonderbox deels besteed aan romantisch dineren bij Yip in Den Haag (Denneweg). Wat een vreselijk restaurant. Eten was slecht, sfeer is vreselijk, restaurant is vies (wc's gezien daar?!). Ga aub kijken op deze locatie en schrap deze uit jullie assortiment. Het is echt van hele slechte kwaliteit (ben ook nog eens ziek geweest van het eten, maar dat terzijde)"

De oplossing

Reactie op mijn klacht, geld retour en restaurant van de lijst met keuze af

1 reactie

  1. Auteur
    Wonderbox NL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van der Spek,

    Bedankt voor uw review.

    Wij hebben uw vragenformulier gevonden en dit naar onze partnermanager toegestuurd die verantwoordelijk is voor deze locatie.
    Naar aanleiding van uw mail hebben wij uw kaart herladen, zodat u het volledig bedrag nog kunt gebruiken.

    Met vriendelijke groet,

    Wonderbox

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S. van der Spek
Datum
Uiteindelijke oplossing
geld teruggestort en de accountmanager van deze regio heeft de klacht doorgekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Wonderbox NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen