Opgelost door Wonderbox.nl: Ik krijg geen contact met het bedrijf voor een oplossing

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 468940
Gebruiker
F.M. vd Beek
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al tijden deze bonnen te verzilveren. de ene keer werkt de website niet de andere keer geeft hij aan geen saldo, of herkent de kaart niet. de laatste keer heb ik alles ingevuld en bijbetaald, stopt de website; we kunnen uw wens niet in vervulling laten gaan. Op mail wordt niet gereageerd. de telefoon wordt niet opgenomen. Ik heb uren in de wacht gestaan. ,

De oplossing

Ik wil mijn bonnen verzilveren

2 reacties

  1. Auteur
    F.M. vd Beek
    Datum
    Ik nog steeds geen contact gehad
  2. Auteur
    Wonderbox NL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw van der Beek,

    Bedankt voor uw review.

    Wat vervelend dat u niet eerder het E-ticket heeft ontvangen. Zojuist hebben wij deze nogmaals toegezonden. Wij zien dat er een arrangement is aangekocht voor €45,- bij een locatie in Avenhorn.

    E-ticket geld als betaalbewijs op locatie.

    Met vriendelijke groet,

    Wonderbox

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.M. vd Beek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben blij dat het nu duidelijk is. Het is alleen jammer dat wonderbox pas reageert als klachten kompas bemiddeld. Ik heb heel wat mailtjes en telefoontjes gepleegd. Het is handiger om gewoon de mail te beantwoorden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Wonderbox.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen