Klacht Wonen Limburg: Het niveau van het werk met klanten door Wonen Limburg blijft extreem laag.

Klachtnummer
# 333608
Gebruiker
Aleksej
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Enige tijd geleden ontvingen ik en mijn familie een brief van Hermans, teamleider wijk Wonen Limburg die een voorstel bevatte om direct persoonlijk contact op te nemen met Hermans, als er vragen waren over het functioneren van Wonen Limburg. Vanaf 24.10.2018 hebben we een aantal berichten gestuurd, waarin Hermans werd geïnformeerd over de noodzaak om mijn tuinhuis te repareren. Dit tuinhuis is gebouwd door Wonen Limburg en ik betaal nog steeds alle uitgaven die hebben plaatsgevonden tijdens de bouw van het bovenstaande gebouw. Tot nu toe hebben geen reactie ontvangen.

De oplossing

Als we een schriftelijke reactie ontvangen op onze schriftelijke klachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wonen Limburg is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wonen Limburg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen