Klacht Wonen Limburg: ik wordt psychisch mishandeld door Wonen Limburg

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 392828
Gebruiker
ferry1981
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb meerdere klachten ingediend,maar ik er wordt luchtig over gedaan terwijl er situaties hebben plaatsgevonden die volgens mij niet mogen en kunnen.
in Augustus 2011 kwam wonen limburg zelf zonder deurwaarder aanzetten met een huurachterstand van 10 maanden.
ik zat toen in een depressie door geld schulden,maar ik wist zeker dat ik 7 maanden achterstand al had betaald.
de 7 maanden was namelijk in Mei 2011 overgemaakt naar de deurwaarder.
ik heb daar bewijs voor dat het in Mei betaald was.
dit is 1 van de klachten,ik heb de klachten ook bij wonen limburg neergelegd.
zo heb ik ook door hun nalatigheid bij de energie een naheffing van 576 euro gehad terwijl ik maar weinig geld had.
ik heb er een bijlage bij gedaan maar dat is er maar 1 ik heb van de rest ook nog kopieen gemaakt.
daarbij is het ook nog eens dat er mensen van Wonen Limburg zomaar bij mij aanbellen i.p.v. aan het bellen bij de intercom.
wat overkomt als privacyschending.
de reden waarom ze aanbellen is voor mijn tuin omdat ik met beschadiging aan mijn nieren zit te kijken door werken met toxische gassen.
wordt er geen rekening mee gehouden.
er zijn hier branden geweest waarvan Wonen Limburg vanaf wist.
omdat bij de brand in de Honingklaver bekende zijn van verschillende medewerkers van Wonen Limburg(Venray)
ik heb bewijs dat er iets heeft plaatsgevonden m.b.t. een wijkagent die ook weer contact had met de bovenbuurvrouw die betrokken was bij de brand.
maar er is kortom teveel omdat hier te beschrijven want dit is niet alles.
in gesprek gaan heeft voor mij in ieder geval geen zin meer,want ze spannen dan toch samen in het belang van het bedrijf

De oplossing

een goede schadevergoeding betalen

1 reactie

  1. Auteur
    Wonen Limburg
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We hebben contact met u gezocht, maar helaas staat u daar niet voor open. Mocht dat veranderen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ferry1981
Datum
Uiteindelijke oplossing
niks ze willen alleen in gesprek dat zeker op niets uitloopt. want ik kijk wel voldoende tv programma's waar dit soort situaties in beeld gebracht worden. en ze kunnen wel klagen over mijn tuin,maar als je hun confronteert met de zaken die hun veroorzaakt hebben geven ze niet thuis. precies wat ik al dacht er zitten hier in de Venrayse gemeente teveel psychiatrische cliënten op dat soort functies
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wonen Limburg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen