Klacht Wonen Limburg: Wonen limburg , zo ga je niet met kankerpatienten om !

Opheij3

Ernstige schimmel vorming in aan woningvastzittende berging. De berging is eensteens , dus zonder spouw. Er is onlangs een geisoleerdnieuwdak op gekomen met nieuwe goten en regen pijpen. Dit is helaas niet meteen af ge werkt. Ik heb weken zonder goten en regenpijp gezeten , dus de regen heeft vrij spel gehad. Tevens is het voegwerk vande berging in zeer slechte staat. Alle muren zijn doornat. Overal vormt zich zwarte schimmel op de muren , op schappen en kasten. Ik heb continu de buitendeur open staan om maar zoveel mogelijk frisse lucht binnente krijgen. De muffe geur is niet te harden. Er is een medewerker van een bedrijf geweest die voor wonen limburg werken. Deze man heeft met chemisch middel llesin gespoten ende schimmel was weg. Hij gaf aan dat hiermee het probleem niet opgelostwas. Nu is het eventjesweg maarhet komt gegarandeerdterug! Alles is zo hermetisch geisoleerddat ik steeds meer last zou ktijgen , waren zijn woorden. Hij heeft zijn rapport met foto's meteendoor gestuurd naar her bedriijf. Smiddags werdik hierover gebeld en werd mij gezegd dat dat ze hier verder niks mee doen. Ik was totaal verbluft! Ik ben netklaar met 16 bestralingenna een borstkankeroperatie en moet elkedag medicijnen slikken. Een optimaal leefmillieu iserg belangrijk voor mij , zodat ik geen kanker terug krijg.schimmel is superongezond voor de mensen ,zeker als je al niet gezond bent! Ik voel me zeer in de steek gelaten door wonen limburg!!

De enige oplossing zou zijn een spouwmuur plaatsen in de berging ! Tevens excuses voorde manier waarop ik behandeld ben door de telefonische medewerker van het bedrijf.

Wonen Limburg is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Wonen Limburg?