Wij vinden dat Wonen Zuid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Wonen Zuid: Slechte communicatie + foute/valse (woon)gegevens
Details
Klacht
Goedendag,Graag wil ik een dubbele klacht indienen.
Ten eerste over het gebrek aan communicatie vanuit JULLIE kant. Zo schijnt er namens jullie afspraak VOOR MIJ gemaakt te zijn voor het plaatsen van rookmelders terwijl ik hier nergens vanaf weet en dus ook niet thuis was. Als jullie overigens jullie dossiers op orde hebben is bekend dat er in mijn studio een DOOR MEZELF GEREGELD !!! Wek en waarschuwingssysteem hangt MET rookmelder. Deze afspraken waren dus ook niet nodig.
Echter stond zojuist wederom zonder dat ik hiervan op de hoogte ben een monteur voor een rookmelder voor mijn deur. Ik heb uitgelegd dat ik deze al had echter stond meneer erop dat er nog 2 op moesten worden gehouden volgend de bouwtekeningen had ik namelijk 2 verdiepingen met 2 kamers….
Ik vraag mij ondertussen af of er weleens wat goed gaat aan jullie kant.
Ik heb al vaker aangegeven dat jullie bouwtekening van mijn STUDIO niet kloppen echter blijven jullie volhouden dat er een APPARTE slaapkamer in mijn appartement zit…. Dan nodig ik jullie graag eens uit. Want die zit er NIET.
Daarom is de woning ook NIET geschikt voor 2 personen en een hond. Dit geeft IEDEREEN aan behalve jullie. Want jullie vertrouwen op valse gegevens….
Graag wil ik hiervoor een officiele klacht indienen bij deze.
Hopende genoeg te hebben geinformeerd
Met vriendelijke groet,
Joep de Esch
Gewenste oplossing
Eindelijk eens wat laat horen dat ze fout zitten en er wat aan doen ipv mij als vervelende zeur negeren of per telefoon wegdrukkenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.