Klacht WonenCentraal: Renovatie dakgoot ZEER amateuristisch gedaan,nog steeds lek.

vanEngelen

Dakgoot laten renoveren door Centraal woningbeheer gevestigd in Woerden..ong 2 uurtjes hebben ze er werk aan gehad incl bij mijn buurman..Contant (580 euro)(ik kreeg korting omdat ik de opdrachtgever was en mijn buurman zijn dakgoot ook wilde renoveren) afgerekend maar 1 dag later lekkage,nog 1 dag later ijspegels aan de dakgoot,in 33 jr dat ik daar woon nog nooit voorgekomen..1e dag bedrijf aangesproken,maar ze zouden mij terug bellen..Tot 2x toe zelf een poging ondernomen om terug te bellen,maar helaas kon ik een voicemail inspreken,,de vogels waren al gevlogen..Toen maar 4 mailtjes verstuurd,ook namens mijn buurman waar ze de dakgoot ook verziekt hadden,,gelukkig had hij nog niet betaald,en op mijn aanraden gaat hij dat vooralsnog niet doen..Vooralsnog reageert er niemand meer..Om 12 u onderneem ik weer een nieuwe poging...Heb meer betaald voor die 2 uurtjes als mijn maandpensioen groot is..

Renovatie nogmaals uitvoeren maar dan goed,en NIET door jonkies van zo rond de 20 jr

Wij vinden dat WonenCentraal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over WonenCentraal?