Opgelost door Woneninterieur.nl: zeer onrealistische levertijd en komen wettelijk termijn terugbetalingsverplichting niet na
Details
Klacht
Deze webshop hanteert zeer onrealistische levertijden!Ik had de salontafel rickerd agaat brons besteld, waar een levertijd van 3 weken voor staat. Nadat de levertijd meerdere keren werd uitgesteld (vanwege alom bekende wereldwijde problematiek....), ben ik eens door gaan vragen, en gaf de webshop aan dat de levertijd 3/4 maanden was, net als bij andere winkels.... Echter tot op heden staat op de site nog steeds een levertijd van 3 weken, terwijl ze weten dat dit heel veel langer is!
Omdat ik geen vertrouwen meer had in de website, heb ik de order geannuleerd. Op 24-2 heb ik (na het versturen van een reminder) een bevestiging gekregen van het annuleren van de order. Tot op heden heb ik echter nog steeds mijn geld niet retour ontvangen. Ze geven 2x aan dat zij het geld terug geboekt zouden hebben en dat zij er daarna niets aan zouden kunnen doen dat het geld nog steeds niet op mijn rekening staat. Ze geven aan dat zij aan hun betalingsverplichting zouden hebben voldaan, en geven vertraging bij hun betalingsverwerker/ betaling per batch, als reden dat het geld nog niet op mijn rekening staat. Ik heb nadrukkelijk aangegeven dat volgens de wettelijk voorwaarden, waar zij zelf ook naar verwijzen, het geld binnen 14 dagen op mijn rekening moet staan. Zij kunnen 3 weken na het annuleren van de bestelling, echter nog steeds niet aangeven wanneer het geld dan wel daadwerkelijk op mijn rekening staat.
Gewenste oplossing
Binnen 2 werkdagen, dus uiterlijk 21-3-2023 het geld van de geannuleerde order op mijn rekening- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.