Klacht Woningbouwcorporatie Vivare: Bezwaar huursverhoging

Marietje

K ben de enige in mijn buurt die Huursverhoging heeft en de rest niet v d straat, Hoe kan dit , vandaar dat k bezwaar maak tegen mijn huursverhoging, daarnaast us t dak v mijn huis zo poreus als t maar kan want na de orkaan v afgelopen februari waren er dakpannen afgewaaid en de dakpannen die er op moeten waren er niet meer en de werklieden durfde er niet verder op omdat ze bang waren dat ze er doorheen stapte, daarnaast is mijn schuur zo lek als een mandje, k kan mijn elektrische fiets niet in de schuur zetten want dan gaat mijn accu stuk, ook t tuingereedschap vertoest en mijn elektrische grasmaaier is elk jr kapot v h vocht, daarnaast heb k klachten doorgegeven als verrot sl kamer kozijn, hang en sluitwerk op de kop erin gezet, en geen voor de rest s t al en hang en sluitwerk prutswerk geweest en nieits voor inbraakbeveiliging, dan nog in de winterdag wasi k weg bij de kamerramen en stook k voor de vogels buiten, al met al ellende, daarnaast heb k vernomen dat deze rij geruimd zou worden, wat k kan begrijpen maar jan ook geroddel zijn, graag ontvang k zsm een reactie uwerzijde, Met vr groet M L Korthouwer Kon Julianastraat 10 Elst GLD 6661 DS

Graag zsm overal antwoord op

Ook een klacht indienen over Woningbouwcorporatie Vivare?