Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Ben het zat het wachten

Hakky02

Goedemorgen ik woon sinds november 2020 op alleta Jacobsdreef 202 hoofddorp ben sindsdien bezig mijn appartement op te knappen nu is het weer 14 dagen geleden dat er iemand van ymere geweest is om te kijken naar muur kleine kamer tuclaag laat los weer hoor ik niks meer zo gaat het dus vanaf november vorig ben er klaar mee 😡😡😡😡😡

Dat ik eindelijk alles af kan maken ben het wachten zat dan wachten op die aannemer en dan weer wachten op andere aannemer bahbah zal wel weer door carona komen

Beste mevrouw, meneer Saarloos,

Bedankt voor uw bericht. U laat ons eten dat u nog steeds wacht op een afspraak voor het repareren van uw muur.

De opdracht hebben wij uitgezet naar Etro Vastgoedzorg.
    U kunt hen bellen via het telefoonnummer: 088-0004906 voor het maken van een afspraak.

Komt u er met hen niet uit dan horen wij dit graag. Alvast onze dank voor uw medewerking.

Beste meneer Saarloos,

Bedankt voor uw reactie. Het komt regelmatig voor dat wij reparaties niet in één kunnen uitvoeren en dat er een specialist moet komen, in dit geval ETRO. Ik kan me voorstellen dat u het liefst gelijk geholpen wordt, maar dit is niet altijd mogelijk. De monteur heeft zijn bevindingen doorgestuurd naar zijn Teamleider en die heeft een aannemer ingeschakeld. U bent het snelst geholpen als u ETRO zelf belt om een afspraak in te plannen. Mocht u dat niet willen, dan is u dat goed recht, dan neemt ETRO vanzelf contact met u op om de afspraak in te plannen.

Melanie
    Hakky02
    En dit antwoord had ik al verwacht zo gaat het al vanaf november dankjewel YMERE
    Beste mevrouw, meneer Saarloos,

Bedankt voor uw reactie. Als u er niet uitkomt met Etro kan ik u melding doorsturen naar de werkbegeleider. Is dat het geval? Ik hoor het graag.

Beste mevrouw, meneer Saarloos,

Bedankt voor uw reactie maar u geeft helaas geen antwoord op mijn vraag.
    Graag hoor ik van u als u er niet uitkomt met Etro. Dan kunnen wij namelijk actie ondernemen.
    Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Hakky02
Ben helemaal niet blij met Ymere nogmaals ben vanaf november al bezig om dit appartement op te knappen maar dat schijnt bij jullie normaal te zijn. BAHBAH

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?