Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Contact met leidinggevende Ymere.

# 191433
Frans

Mijn klacht is dat sinds Ymere de flats heeft overgenomen(voor een habbekrats) van de woonmaatschappij de bewoners steeds meer worden met hogere service kosten.Verder de renovatie die Ymere heeft gedaan heeft niets op geleverd voor de bewoners.Het lijkt er steeds meer op dat Ymere steeds minder service verleend aan de bewoners,stookkosten worden steeds hoger terwijl de brandstof kosten nu laag staan.Als je over al deze klachten een gesprek wild met de directie en die heb ik al 2x gehad word dan te woord gestaan met een of andere rayon manager.Maar iemand van de directie krijg je nooit te zien. Het lijkt er steeds meer op dat Ymere schijt heeft aan de bewoners,en alleen maar zoveel mogelijk geld binnen te halen.Voor mij is Ymere een hele hele slechte woonmaatschappij,

Contact maken met de bewoners.

woningbouwvereniging Ymere
    Beste meneer Sikkes,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u zo ontevreden over Ymere bent.

Ik heb uw klacht doorgezet naar mijn collega's van onze afdeling klachten & procesverbetering. Zij nemen contact uiterlijk morgen voor 7 uur 's avonds contact met u op hierover.

Melanie Koning
    Medewerker Klantcontact

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?