Klacht Woningbouwvereniging Ymere: de brieven bus gaat niet meer op slot.

Klachtnummer
# 368983
Gebruiker
brievenbus
Datum
2 reacties

Details

De klacht

de brievenbus .gaat niet meer slot.

De oplossing

ymere

2 reacties

  1. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste meneer of mevrouw Kroon,

    Bedankt voor uw melding. U geeft aan dat de brievenbus niet meer op slot gaat. Dat is uiteraard erg vervelend. Het gaat hier om een reparatieverzoek, geen klacht. Uiteraard sturen wij graag een monteur bij u langs (als er sprake is van slijtage, geen afgebroken sleutel). Daarom wil ik u vragen om via onze website een afspraak in te plannen. Dat kan via deze link: https://www.ymere.nl/huurders-en-eigenaren/mijn-woning.html U mag ons ook bellen om een afspraak te maken. U bereikt ons op telefoonnummer: 088 000 89 00.

    Met vriendelijke groet,

    M. Koning
    Medewerker Klantcontact
  2. Auteur
    brievenbus
    Datum
    BRIEVEN BUS GAAT NIET OP SLOT.

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen