Klacht Woningbouwvereniging Ymere: De huurders worden slecht behandeld wellicht omdat Ymere deze huurwoningen in de verkoop wilt hebben

Yasmin

Onbeschoft wegpest gedrag, werk weigering en uitbuiting.

Dat Ymere datgeen doet wat zij verplicht zijn aan haar huurders namelijk het onderhoud van de woningen zelf, momenteel moet je daar kennelijk maanden, zelfs jaren voor vechten en dat vind ik niet door de beugel kunnen. Ze dienen te stoppen met stiekeme extra kosten als je gootsteen is verstopt of je raam niet meer sluit, je kunt het niet maken en dat huurders met verrotte woningen blijven zitten. Ymere zou op het matje geroepen moeten worden betreft het ombouwen van huurwoningen naar koopwoningen en een onderzoek naar hoe zij de huurders wegpest zou ook niet mis zijn. Naar mijn weten is er meer vraag naar huur dat koop dus ik snap niet dat deze geldwolven daar gewoon mee wegkomen.

Woningbouwvereniging Ymere
    Beste meneer of mevrouw Wilberding,

Bedankt voor uw melding. Uit uw verhaal maak ik op dat u erg ontevreden over Ymere bent. Dat vind ik vervelend om te horen. Ik wil u graag helpen, maar uw adres komt niet voor in ons bestand. Klopt het dat u geen huurder van Ymere bent? Indien u ons namens een huurder bericht, dan ontvang ik graag de adresgegevens van deze huurder en wat concreet uw vraag of verzoek is. Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Melanie
    Medewerker Klantcontact

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?