Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Geen inhoudelijke reactie op mijn klacht gekregen van 29 december 2020.

Klachtnummer
# 520674
Gebruiker
Yorick
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geen inhoudelijke reactie op mijn klacht gekregen van 29 december 2020. Ik zou hier zeer graag nog een reactie op willen krijgen. Zie bijlages voor de klacht waar ik tot op heden geen reactie op heb gekregen.

De oplossing

Ik zou het zeer op prijs stellen als ik een inhoudelijke reactie mocht ontvangen van Ymere op mijn klacht.

3 reacties

  1. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste meneer Malta,

    Bedankt voor uw bericht. U vraagt om een inhoudelijke reactie op uw eerdere schrijven. Het betreft toewijzing van de woning Prinsengracht 1063 C.

    Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de afdeling Toewijzing.
    U ontvangt binnen uiterlijk vijf werkdagen een reactie.


    Met vriendelijke groet,

    Ineke Benjamins
    Medewerker Klantcontact

    Vragen?
    T 088 0008 900
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 08.30 -17.00 uur
  2. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste meneer Malta,

    U geeft aan nog geen reactie te hebben ontvangen. De reactietermijn is binnen vijf werkdagen. Als u morgen nog geen reactie hebt ontvangen horen wij dit graag.


    Met vriendelijke groet,

    Ineke Benjamins
    Medewerker Klantcontact

    Vragen?
    T 088 0008 900
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 08.30 -17.00 uur

  3. Auteur
    Yorick
    Datum
    Beste mevrouw Benjamins,

    Ik heb tot op heden helaas nog geen inhoudelijke reactie ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    Yorick Malta

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen