Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Geluidsoverlast en Ymere lost niets op.

Bewoner

Overlast in verschillende vormen worden niet opgelost, wat al 3 jaar duurt vooral het geluidsoverlast van bovenburen word niet serieus genomen er word niet gemeten of de vloer en geluid overlast geeft, je word steeds weer naar anderen verwezen. De woningbouw neemt niet zijn verantwoordelijkheid in deze.mijn gezondheid lijdt ernstige schade op. Zit aan de kalmerings en antidepresiva, vanwege dezw overlast, krijg hartkloppingen, benauwd, pijn op de borst, maar ze houden de hand boven het hoofd van de overlast veroorzakers., wijkbeheer, agent, huisarts, poh, bemiddeling ingeschakeld, zelf meerdere keren buren aangesproken, oplossingen aangedragen niets maar dan ook niets willen deze buren doen, en het schijnt niet tot ze door te dringen wat het met een ander kan doen, het lijkt wel alsof er een kinder chreche word gehouden, ken je dat op een oud bovenappartement, ik word er letterlijk ziek van het geluisdsoverlast enz.... onbeschoft. Soms 7 uur lang geren en gestamp boven je hoifd, die mensen zijn te lui om andere dingen met hun kinderen te doen, al hebben ze 100kinderen, ik moet er geen last van hebben, en geloof me,dit zij
geen standaard woon enkeefgeluiden. Ymere komt steeds met verwijzingen, maar geen oplossi g, zij moeten de hand in eigen boezem steken als het zoveel escaleert. Straks gebeuren er dingen die je niet zou moeten willen, of tussen de buren, of ik ga dood. Zover is het algepasseerd. Brief vanuit de zorgverlener gestuurd, maar nog laten ze mij stikken.
En met een belletje dat het vervelend voor me is los je niets op.

Goede Geluids isolatie tussen de woningen. En woongenot.
In het begin was ik bereid mee te betalen aan een oplossing,maar nu niets meer. Schorem en tuig

Woningbouwvereniging Ymere
    Beste mevrouw Veen,

Bedankt voor uw bericht. U laat ons herhaaldelijk weten veel overlast te ondervinden van uw bovenburen. Absoluut vervelend!'

Ik zet uw klacht wederom door naar de afdeling Overlast
    Zij komen binnen uiterlijk vijf werkdagen terug op uw klacht.

Ineke Benjamins
    Medewerker Klantcontact

Vragen?
    T 088 0008 900
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 08.30 -17.00 uur

Bewoner
    De situatie van overlast van bovenburen is nog steeds niet opgelost en escaleert zodanig dat er ( niet willend) boosheid, agressie komt omdat het niet stopt.
    Ik slik kalmerings middelen om het vol te houden, maar zelfs dat helpt niet altijd voldoende, het is godsgeklaagt dat ymere mij naar een hulpverlener stuurd ipv de overlastveroorzakers aan te pakken, ze doen geen moeite om dit op te l9ssen, waardoir je soms je geduld verliest en uot het leven wil stappen en Ymere neemt totaal geen verantwoordelijkheid voor het woongenot wat ik totaal niet heb. Ze sturen je weer naar buurtbemiddeling, wat maanden gaat duren, en de bovenburen werken nergens aan mee om dit te stoppen en of mee te denken in oplossingen.
    Waarom doe je dit mensen aan die hierdoor het leven niet meer zien zitten.
    Woningbouwvereniging Ymere
    Beste mevrouw Veen,

Bedankt voor uw bericht. U heeft last van ernstige overlast en bent niet tevreden met de door ons aangedragen oplossingen.

Ik stuur uw klacht door naar de afdeling Overlast.

Ineke Benjamins
    Medewerker Klantcontact

Vragen?
    T 088 0008 900
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 08.30 -17.00 uur

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?