Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Heel gevaarlijke woonsituatie (Ymere was zijn hand)

Pas komen wonen

Beste Kompas, ik zit met een heel vervelende situatie waar er zijn vlooien en vogelmijten geconstateerd. De bewoner van dit huis betaaldt de huur maar is al 1,5 jaar niet woonachtig. Ik ben pas hier komen wonen sinds 15 november en mijn huis zit onderste boven van vlooien. Ik liet dat bestrijden maar dat mocht niet baten! Het is al drie maal hier gespoten maar geen ene resultaat. Ik heb Ymere vriendelijk gevraagd om de bewoner van dit naaste huis aan te kaarten over de bron van mijn prpobleem. Maar Ymere vind dat het is niet zo erg. Maar een anonieme specialist kwam de zaak inspecteren en vond dat dit is niet veilig meer om zo te leven. Ymere stuur me nu naar de geschillencommisie om deze zaak op te lossen. Maar ik zit al bijna sinds zonder slaap rust van ongedierte daarom zoek ik hulp via jullie of iemand die zulke zakken goed kent om mij te ondersteunen. Ik en de bewoners na de lege huis wil dat dit situatie een hygienische goeie en woonbare zonder zulke ongedierte en duiven overlast te moge huur betalen en wonen. Ik slaap al dagen niet meer savonds want dan zijn ze actief en mijn nieuwe bed en vloer is door hun overgenomen.

Mijn gewenste oplossing is dat ik vrij van dit ongedierte (vlooien , vogelmijten of bedwantsen of wat ze zijn dat mij niet de rust als huurder krijg mag moge.

Ik wil mijn woning verder voorbereiden zodat mijn kleinzonen en familie en vrienden op zoek of moge logeren bij me. Ik wil een vervanging, excusses en compensatie van mijn kleren en nieuwe bed en mijn nieuwe vloer die misschien door deze ongesierte is verover.

In ieder geval wil ik gezond wonen en dat de buur die hier nooit aanwezig is en hun balkon een duivenhotel is geowrden om die op te ruimen en spuiten tege de ongedierten broeiplaats van hun.

Pas komen wonen
    Is er iemand die mij kan helpen om deze zaak verder mooi en duidelijk naar voren mag moge in de goeie Nederlands waar men dit lastige situatie kan begrijpen en mij te kunnen begrijpen en helpen? Want ik hou het niet lang meer ik ben de rooie lijn aan het benaderen met de burocratische negatieve gedrag van Ymere.
    woningbouwvereniging Ymere
    Goedemorgen meneer Cordoba. Dat de situatie voor u erg lastig is begrijp ik. Maar in juli hebben wij u een definitief antwoord gegeven. Het antwoord staat vast. Ymere gaat geen ongediertebestrijding uitvoeren. Er zijn twee ongediertebestrijders geweest en die hebben geen ongedierte aangetroffen. Er is voor de zekerheid wel gespoten. Mocht u nog vragen of onduidelijkheden hebben dan staan wij u telefonisch graag te woord. Met vriendelijke groet, Pim van Ymere.

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?