Opgelost door Woningbouwvereniging Ymere: Hij weigerde te komen, toen ik hem vriendelijk verzocht te komen kijken bij de daklekkage

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 539626
Gebruiker
Judaspenning#456
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een klacht over een medewerker van Ymere, nl. [persoonsgegevens verwijderd door moderator].
Ivm. Met een heftige daklekkage, die trouwens al jaren loopt,
Mr nu zeer heftig was, en er diverse woningen lekkage hadden, heb ik de heer [ persoonsgegevens verwijderd door moderator] verzocht te komen kijken.
Helaas antwoordde hij heel bot: ik kom niet-kijken.
Hij verwees nr [ persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Mr ik vind dat hij in dit geval verantwoordelijk is, aangezien wij huren van Ymere

De oplossing

Het probleem van de daklekkage oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste meneer [ persoonsgegevens verwijderd door moderator]

    Bedankt voor uw bericht. U heeft een klacht over een collega van Ymere. De lekkage in uw woning is nog niet opgelost. Dat is uiteraard vervelend!

    Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de werkbegeleider
    U ontvangt binnen uiterlijk drie werkdagen een reactie.

    Met vriendelijke groet,

    [ persoonsgegevens verwijderd door moderator]
    Medewerker Klantcontact

    Vragen?
    T 088 0008 900
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 08.30 -17.00 uur

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Judaspenning#456
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hierbij t verzoek de naam van de heer, vermeld in t klachten kompas te wijzigen in alleen de voorletters t.w. F.R. Er wordt gewerkt aan een oplossing.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen