Opgelost door Woningbouwvereniging Ymere: Huis vol met gebreken. Lekkage. In en om het huis langer dan 4 maanden

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 520377
Gebruiker
Marcxisme
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik woon hier sinds okt 2020..sindsdien zijn alle problemen niet opgelost.
Heb zware lekkage omdat, er geen kit, aanwezig is bij alle ramen en het tocht enorm in huis waardoor ik bv vele onkosten maakt kwa stookkosten.
Verf laat los ivm water lekage.

De schuur heb ik maanden niet kunnen gebruiken ivm zware water overlast, daar door vele waterschade gehad, en hierdoor kon ik niks in de schuur plaatsen, wat ook weer de nodige problemen met zich heeft meegebracht, kwa woon comfort.

De tuin is levens gevaarlijk.
Jullie hebben het nooit, zo mogen verhuren in deze staat, alles is rot, daardoor gevaarlijk en het is een grote modderpoel.

Ik eis ook dat dit alles na mij toe met een compensatie wordt goed gemaakt omdat ymere in gebreke is gebleven op meerdere vlakken.

Ik wacht al meer dan 4 maanden dat iemand de ramen gaat kitten.
Dit is niet netjes.

Ik verw8 ook binnen 5 dagen na, het versturen van deze email een antwoord met gepaste en eventuele oplossingen.

Mijn huur is ook te hoog voor dat geen wat ik huur 745eu voor een bouwval.

Als we er niet samen uitkomen zal ik juridische stappen moeten onder nemen, onder andere wegens nalatigheid en in gebreke gebleven.

Ik ga er van uit dat ymere het niet zo ver laat komen.
Is getekend
Mvg marco

De oplossing

Totale rrnovatie
Of ander huis
En ymere betaald alles

2 reacties

  1. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste meneer Jansen,

    Bedankt voor uw bericht. U meldt dat u erg ontevreden bent over de woning. U heeft veel last van lekkage en andere gebreken.

    Uw klacht is doorgestuurd naar de werkbegeleider. U ontvangt binnen uiterlijk drie werkdagen een reactie.


    Met vriendelijke groet,

    Ineke Benjamins
    Medewerker Klantcontact

    Vragen?
    T 088 0008 900
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 08.30 -17.00 uur

  2. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste meneer Jansen,

    Bedankt voor uw terugkoppeling. Fijn dat er snel een afspraak gemaakt kon worden. Hopelijk komt het nu tot een goede oplossing!

    Met vriendelijke groet,

    Ineke Benjamins
    Medewerker Klantcontact

    Vragen?
    T 088 0008 900
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    Open: maandag t/m vrijdag 08.30 -17.00 uur

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marcxisme
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste,thx voor de snelle reactie, ik ben vandaag, gebeld door ymere en aankomende donderdag komen ze alweer langs om de problemen op te pakken Wordt vervolgd Mvg marco
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen