Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Lekkage badkamerplafond

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 620473
Gebruiker
Eenmooiebloem#1
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Hele badkamer plafond lekkage gaten worden groter, we zijn gewond geraakt door brokstukken en ventiel die op ons hoofd viel, al onze spullen ook kapot niet bruikbaar , ziek door de schimmel, we kunnen al 2 mnd geen gebruik maken van de douche. Meerdere instanties zijn langsgekomen maar nog NIX gebeurd. Er is letterlijk niks gemaakt. Ben al maanden bezig met afspraak maken maar na onze letsel is de maat vol, worden continu beloftes gedaan dat vandaag iemand met spoed komt kijken, lunchtijd geweest en nog geen belletje gehad dat er iemand met spoed komt. Weer een weekend in met schimmelhuis geen badkamer. En kinderen die ziek worden hiervan.

Gewenste oplossing

Dat er vandaag iemand met SPOED repareert zoals ons is beloofd gisteren. Er is toen iemand wezen kijken en gaf aan morgen vandaag dus word er iemand langs gestuurd. En een huurverlaging .
Geboden oplossing
Zeer slechte zaak! Hele dag thuis gezeten gewacht op reparatie, meneer die gister zogenaamd heeft gekeken, heeft verkeerd beoordeeld, vraag me af of er überhaupt iemand heeft gekeken, zoals meneer die met van spoed is wezen kijken zei dat zelf kind ziet dat er groot scheur op dak zit!!! Het is nu dus nog niet opgelost!!!!! Twee hele dagen thuis zonder reparatie!!!? Heel fijn!! Een gezin met scheur in plafond laten zitten en gewond zijn geraakt!!!!!! Betalen jullie ons hotel ook ff????? Want dit is onbewoonbaar en levensgevaarlijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste mevrouw Waardenburg,

    U schrijft dat de badkamer nog niet is gerepareerd. Ik kan mij voorstellen dat dit een ontzettend vervelende situatie is. Goed dat u contact opneemt.

    Ik heb de werkbegeleider zojuist gesproken
    Hij geeft aan dat hij u heeft gebeld. Er is een spoedopdracht aangemaakt voor de aannemer. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Ik hoop dat het zo duidelijk is. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag. Fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Klantcontact

    Vragen?
    T 088 000 89 00
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    maandag t/m vrijdag 8.30-17.00 uur

  2. Auteur
    Eenmooiebloem#1
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Waardenbrug,

    Bedankt voor uw reactie. U schrijft dat u nog niks heeft gehoord van de aannemer. Hieronder geef ik u meer informatie.

    Er is een spoedopdracht aangemaakt voor KBK
    Zij nemen contact met u op. Mocht u niks horen, dan mag u zelf bellen met KBK. Zij zijn bereikbaar op het telefoonnummer: 088 9100 221.

    Hopelijk wordt de badkamer snel gerepareerd. Ik wens u nog een fijne dag!

    Klantcontact

    Vragen?
    T 088 000 89 00
    WhatsApp 06 13 22 12 20
    www.ymere.nl
    maandag t/m vrijdag 8.30-17.00 uur

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen