Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Niet goed luisteren
Details
Klacht
Sinds begin mei 2017 nieuwe boven buren met energie volle tweeling van 7 jaat m/j. Vaak ook bezoek of loge's.Stampen rennen schreeuwen met deuren hard dichtslaan spullen/speelgoed op de grond laten vallen. Ik heb Ymere hierover vaak gemaild en gesproken. Er zijn door medewerkers van Ymere tegen mij gezegt dat er zelfs marokanen met veel kinderen boven mij kon geplastst worden, alsof marokanen slecht zijn en veel kinderen zonder opvoeding hebben, dit is discriminatie, of dat ik oordopjes in kan doen, of dat de scholen binnenkort weer open gaan en dat ik geen last meer zou hebben, alsof kinderen op school dan blijven wonen. Ik woon hier sl 8 jaar samen met mij dochter de hbo studeert veel moet leren en rusten. Dit gast niet met drukke gezin boven je. Zij had niet mogen reageren op een boven woning als je weet dat je tweeling energie en druk zijn. Ook had ze het niet mogen krijgen vanuit Ymere een bovenwoning die oud en gehorig is. Of er moest vloerbedekking geeist worden. Laminaat en lammellen laten de geluiden extra door.
Na vaak gemaild te hebben krijg ik na 4 maanden een geluidsmeting. Moet nog komen. Door de manier van praten van de medewerkers van Ymere, is mijn vertrouwen in Ymere geschonden.
Zijn er mensen die ervaring hebben met zo een geluidsmeting.
Gewenste oplossing
Op huis bezoek komen, serieus naar je luisteren. Jezelf in jouw situatie kunnen plaatsen. Observeren van geluiden. Vloer reconstructie uitvoeren. Het klacht grondig aanpakken. Zodat het klacht van geluidsoverlast niet naar burenruzie overslaat met pesterijen treiterijen schelden etc...Niemand zit hierop te wachten, we hebben allemaal recht op woongenot en een rustig veilig thuis.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.