Klacht Woningbouwvereniging Ymere: Niet goed luisteren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 275920
Gebruiker
Haven1972
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds begin mei 2017 nieuwe boven buren met energie volle tweeling van 7 jaat m/j. Vaak ook bezoek of loge's.
Stampen rennen schreeuwen met deuren hard dichtslaan spullen/speelgoed op de grond laten vallen. Ik heb Ymere hierover vaak gemaild en gesproken. Er zijn door medewerkers van Ymere tegen mij gezegt dat er zelfs marokanen met veel kinderen boven mij kon geplastst worden, alsof marokanen slecht zijn en veel kinderen zonder opvoeding hebben, dit is discriminatie, of dat ik oordopjes in kan doen, of dat de scholen binnenkort weer open gaan en dat ik geen last meer zou hebben, alsof kinderen op school dan blijven wonen. Ik woon hier sl 8 jaar samen met mij dochter de hbo studeert veel moet leren en rusten. Dit gast niet met drukke gezin boven je. Zij had niet mogen reageren op een boven woning als je weet dat je tweeling energie en druk zijn. Ook had ze het niet mogen krijgen vanuit Ymere een bovenwoning die oud en gehorig is. Of er moest vloerbedekking geeist worden. Laminaat en lammellen laten de geluiden extra door.
Na vaak gemaild te hebben krijg ik na 4 maanden een geluidsmeting. Moet nog komen. Door de manier van praten van de medewerkers van Ymere, is mijn vertrouwen in Ymere geschonden.

Zijn er mensen die ervaring hebben met zo een geluidsmeting.

De oplossing

Op huis bezoek komen, serieus naar je luisteren. Jezelf in jouw situatie kunnen plaatsen. Observeren van geluiden. Vloer reconstructie uitvoeren. Het klacht grondig aanpakken. Zodat het klacht van geluidsoverlast niet naar burenruzie overslaat met pesterijen treiterijen schelden etc...
Niemand zit hierop te wachten, we hebben allemaal recht op woongenot en een rustig veilig thuis.

4 reacties

  1. Auteur
    woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Dönmezer,

    Een hele vervelende situatie om te lezen. Ik kan me voorstellen dat u wilt dat er iets met dit probleem gedaan wordt. Ook snap ik dat u het gevoel wilt hebben dat er serieus iets mee gedaan wordt. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar mijn collega's van de afdeling overlast en Woonfraude. Zij zullen zich inlezen en u uiterlijk morgen (10 oktober) voor 19:00 terugbellen.
  2. Auteur
    Haven1972
    Datum
    Geachte Ymere,

    bedankt voor uw reactie. Ik ben eerder ook een paar keer gebeld zonder resultaat. Ik kreeg dus toen de horen over oordopjes kopen en indoen en nog nare ontoepasselijke dingen. Ik wil dat deze situatie goed word opgelost. Zodat wij weer onze woongenot terug hebben. De situatie is op het moment erg slecht, tussen ons en de nieuwe buren. Laten we tot een oplossing komen. Dan heeft iedereen rust.
  3. Auteur
    Haven1972
    Datum
    Geachte Ymere, de hele dag gewacht op telefoon van jullie, inmiddels is het 19.00 uur, geen telefoon, geen email. Dit is niet netjes en weer niet serieus genomen.
  4. Auteur
    woningbouwvereniging Ymere
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Dönmezer, het is niet netjes dat je niet bent teruggebeld. Ik heb hier melding van gemaakt bij de manager van de afdeling Overlast. Hij zorgt ervoor dat je vandaag nog wordt terug gebeld. Groet, Melanie / Klantcontact

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Haven1972
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb weer gewacht op een telefoontje van Ymere, zoals ze dit hebben beloofd. En weer ben ik niet gebeld. Dit bedoel ik nou, niet serieus genomen worden als huurder. Ik heb er geen woorden voor. Zeer onprofosioneel is dit. Zo komen wij met Ymere er niet uit
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woningbouwvereniging Ymere?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen